Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 03:53:05
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1036406
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1036406 : DAO.26.8.42.2024 Dostawa wędliny i wyrobów mięsnych na potrzeby zajęć kulinarnych Klubu Seniora "Niezapominajka"

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Paulina Koczubiej
  • Organizacja
    Urząd Miejski Starachowice
  • Oddział
    Centrum Usług Społecznych
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2024-12-12 09:56:00
  • Składania
    2024-12-18 09:55:00
  • Otwarcie ofert
    2024-12-18 10:00:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: DAO.26.8.42.2024


Starachowice, dnia 12.12.2024 r.




Postępowanie na dostawy świeżego mięsa i wędlin



  1. Nazwa i adres Zamawiającego

    Zamawiający:

    Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

    ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

    Godziny pracy: od poniedziałku do piątku

    w godzinach od 7:00 do 15:00

    Nr tel. 41 275 41 41


  2. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


  1. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostawy świeżego mięsa i wędlin według wykazu produktów stanowiącego załącznik nr 1 minimum raz w miesiącu na potrzeby Klubu Seniora „Niezapominajka” w Starachowicach finansowana z projektu nr FESW.09.04-IZ.00-0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.


Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi dostawy świeżego mięsa i wędlin według wykazu produktów stanowiącego załącznik Nr 3 minimum raz w miesiącu na potrzeby Klubu Seniora „ Niezapominajka” w Starachowicach.

  2. Celem zamówienia jest świadczenie usług dostawy świeżego mięsa i wędlin, szerzenie zdrowego stylu żywienia, aktywność w formie zaangażowania podopiecznych w warsztaty kulinarne w celu poprawy kondycji psychofizycznej, wspomaganie rozwoju, zainteresowań i integracji, przeciwdziałanie izolacji społecznej osób starszych 60+, samotnie gospodarujących i opiekunów faktycznych w ramach Projektu nr FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.

  3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia (zwany dalej również towarem) partiami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w 48 h od daty zamówienia. W szczególnych przypadkach wynikających z potrzeby Zamawiającego Wykonawca przyjmie doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji. Dostawy powinny się odbywać do godziny 11.00.

  4. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2025 do 31.08.2025 r.

  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia asortymentu.

  6. Zamawiający składać będzie zamówienie telefonicznie lub e-mailem ze wskazaniem daty dostarczenia produktów.

  7. Dostawy ubezpieczonego towaru wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą na koszt wykonawcy.

  8. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia należycie towaru na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru oraz ewentualne uszkodzenia powstałe w wyniku transportu.

  9. Dostarczone towary powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny, wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunków przechowywania, terminie przydatności do spożycia. Produkty powinny być bez oznak nadpsucia, zniszczenia i nieuszkodzone fizycznie.

  10. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować artykuły żywnościowe, zgodnie z Formularzem cenowym lub produkty równoważne. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej niż wskazana przez zamawiającego pojemności, gramaturze, wykonawca zobowiązany jest do wskazania takiej ilości sztuk zamawianego produktu, która po przemnożeniu będzie stanowić ilość jaką żąda zamawiający. W przypadku gdy wykonawca będzie oferował artykuły spożywcze równoważne ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu cenowym, wpisując informację dotyczącą asortymentu równoważnego. Oferowane produkty równoważne powinny charakteryzować się właściwościami jakościowymi takimi samymi lub zbliżonymi do tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem, źródłem lub pochodzeniem. Istotne jest, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.

  11. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zamówienia.

  12. Zamawiający preferuje rozliczenie miesięczne, za dany miesiąc, zbiorcze z kilku zamówień łącznie zrealizowanych w danym miesiącu kalendarzowym, na podstawie dowodu WZ.

  13. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

  14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  16. Zamawiający nie przewiduje:

  1. aukcji elektronicznej,

  2. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

  1. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)


Kod CPV: 15131130-5: Wędliny

Kod CPV: 15110000-2: Mięso


  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.01.2025 r. do 31.08.2025 r.


  1. Kryteria oceny ofert.

    1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie:

Cena (waga 100%)

Cena brutto

5.2. Zasady przyznawania punktów:

a) Cena – 100% (gdzie 1% = 1 pkt)

Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

C min

C = ------------------ x 100 pkt

C bad

gdzie:

C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,

C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,

C bad - cena (brutto) badanej oferty

    1. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

    2. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w ofertach podstawowych.


  1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1

    1. spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, tj

  1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia;

  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2



  1. Informacje dotyczące płatności

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.


nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150

odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.

Dane dostawy: Klub Senior+ „Niezapominajka” ul. Aleja Armii Krajowej 28 Ip. „ Galeria Handlowa Skałka” tel. 791-389-135




  1. Inne istotne warunki


    1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą platformy zakupowej OpenNexus.

    2. Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

    3. Zamawiający zastrzega, że transport i rozładunek należą do obowiązków Wykonawcy, a ich koszt powinien być wliczony w cenę produktów.



Sporządził:

Paulina Koczubiej

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
MIĘSO PRODUKTY-Załącznik Nr 3.ods ods 104.68
2024-12-12 09:56:00
Postępowanie
Załącznik Nr 1- Oświadczenie przesłanki wykluczenia.docx docx 21.57
2024-12-12 09:56:00
Postępowanie
Załącznik nr 2-Oświadczenie.docx docx 15.2
2024-12-12 09:56:00
Postępowanie
Załącznik nr 6 Klauzula informacyjna RODO.doc doc 117
2024-12-12 09:56:00
Postępowanie

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2024-12-18 14:22:08
Paulina Koczubiej Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Z uwagi na brak ofert, unieważnia się postępowanie

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dosatwa artykułów mięsnych i wędliniarskich wg. opisu przedmiotu zamówienia 1 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2778 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - Według opisu przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
256

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć