- Strona główna
- Postępowanie ID 1086389
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1086389 :
Infr/usł/SOI-1/wymiana drzwi szt10 wymiana drzwi gospodarczych wraz z ościeżnicami w pomieszczeniach technicznych kuchni i stołówki w budynku nr 5 na terenie kompleksu Hallera 36/38
Wystawiający
-
UżytkownikJerzy Harchala
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-28 12:13:00
-
Składania2025-04-09 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-09 10:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 261 652 322.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-26
01:18:45
|
Jerzy Harchala | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Unieważniono z uwagi na niespełnienie zadeklarowanego w ofertach terminu realizacji. Po dostosowaniu OWZ postępowanie zostanie ogłoszone ponownie. |
2025-04-24
09:59:22
|
Jerzy Harchala |
Szanowni
Państwo,
w
związku
ze
złożonymi
ofertami
wystąpiła
rozbieżność
terminu
realizacji,
wszyscy
Państwo
Napisaliście
że
termin
w
warunkach
formalnych
ustalony
i
przyjęty
został
na
30
dni
od
otrzymania
zamówienia
-
umowy,
natomiast
w
formularzu
ofertowym
dołączonym
do
oferty
wpisane
są
inne
terminy
realizacji.
Proszę o wyjaśnienie lub potwierdzenie faktycznych terminów realizacji (czy jest zgodne z zapytaniem ofertowym pkt. 2) |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
