- Strona główna
- Postępowanie ID 1109362
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1109362 :
1/2025/SP28 Remont posadzki sali lekcyjnej w Szkole Podstawowej nr 28 im. Miłośników Rokitnicy w Zabrzu.
Wystawiający
-
UżytkownikBożena Olichwer
-
Organizacja
-
OddziałZAMAWIAJĄCY SZKOŁA PODSTAWOWA NR 28 IM. MIŁOŚNIKÓW ROKITNICY W ZABRZU
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-14 12:09:00
-
Składania2025-05-31 13:40:00
-
Otwarcie ofert2025-05-31 13:45:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego zgodnym z regulaminem wewnętrznym placówki.
Przedmiot
zamówienia: Remont posadzki w Sali lekcyjnej Szkoły Podstawowej nr 28 im.
Miłośników Rokitnicy w Zabrzu
1.
Opis
przedmiotu zamówienia:
a) zdjęcie
starej wykładziny podłogowej
b) wylewka
c) położenia
nowej wykładziny
d) zakończenie
robót , utylizacja powstałych podczas prac odpadów
2.
Sposób
przygotowania oferty:
a) szczegółowy
kosztorys ofertowy należy opracować zgodnie z załącznikiem do postępowania
stanowiącym przedmiar robót i w takiej wersji załączyć do oferty!!
b) oferta
ma obejmować całe zamówienie
c) oferta
powinna zawierać cenę netto i brutto
d) cena
podana przez wykonawcę jest obowiązująca przez okres trwania zlecenia
3.
Podstawowe
wymagania:
a.
materiały budowlane
niezbędne do wykonania robót powinny posiadać wymaganą jakość (nowe, gatunek I)
oraz właściwości i cechy techniczne zgodne z Polskimi Normami oraz
szczegółowymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie w odniesieniu do
placówek oświatowych
b.
wykonawca robót przy
zakupie każdej partii materiałów budowlanych powinien pobierać od sprzedawcy
niezbędne aktualne dokumenty tj. atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty,
świadectwa zgodności i dopuszczenia ich stosowania w budownictwie
c.
okres udzielonej
gwarancji: minimum 36 miesięcy
d.
pozostałe warunki i wymagania zawiera wzór
umowy załączony do postępowania; akceptacja jej treści stanowi spełnienie
jednego z warunków formalnych postępowania
4.
Termin
zakończenia prac: 15 sierpnia 2025 r.
Prace
remontowe mogą być realizowane w miesiącach lipiec/sierpień 2025.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
