- Strona główna
- Postępowanie ID 1115880
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1115880 :
Remont posadzki sali lekcyjnej (4) w Szkole Podstawowej Nr 30 w Zabrzu.
Wystawiający
-
UżytkownikAneta Kawecka
-
Organizacja
-
OddziałZAMAWIAJĄCY SZKOŁA PODSTAWOWA NR 30 W ZABRZU
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-23 14:38:00
-
Składania2025-05-30 13:25:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiot zamówienia: Remont posadzki w Sali lekcyjnej (4) Szkoły Podstawowej Nr 30 w Zabrzu
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a) zdjęcie starej wykładziny podłogowej wraz z cokolikami
b) izolacja i wylewka
c) położenie nowej wykładziny
d) zakończenie robót i utylizacja powstałych podczas prac odpadów
2. Sposób przygotowania oferty:
a) szczegółowy kosztorys ofertowy należy opracować zgodnie z załącznikiem do postępowania stanowiącym przedmiar robót i w takiej wersji załączyć do oferty
b) oferta ma obejmować całe zamówienie
c) oferta powinna zawierać cenę netto i brutto
d) cena podana przez wykonawcę jest obowiązująca przez okres trwania zlecenia
3. Podstawowe wymagania:
a. materiały budowlane niezbędne do wykonania robót powinny posiadać wymaganą jakość (nowe, gatunek I) oraz właściwości i cechy techniczne zgodne z Polskimi Normami oraz szczegółowymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie w odniesieniu do placówek oświatowych
b. wykonawca robót przy zakupie każdej partii materiałów budowlanych powinien pobierać od sprzedawcy niezbędne aktualne dokumenty tj. atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty, świadectwa zgodności i dopuszczenia ich stosowania w budownictwie
c. okres udzielonej gwarancji: minimum 36 miesięcy
d. pozostałe warunki i wymagania zawiera wzór umowy załączony do postępowania; akceptacja jej treści stanowi spełnienie jednego z warunków formalnych postępowania
4. Termin zakończenia prac: 15 sierpnia 2025 r.
Prace remontowe mogą być realizowane w miesiącach lipiec/sierpień 2025.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
