Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 04:18:14
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 924288
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 924288 : 2024/BZP 00313673/01 Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Agnieszka Strzeszewska
  • Organizacja
    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • Oddział
    Mazowiecki Oddział Regionalny
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2024-05-08 11:09:00
  • Składania
    2024-05-21 09:00:00
  • Otwarcie ofert
    2024-05-21 10:00:00
  • Tryb
    PL - Tryb Podstawowy - oferty dodatkowe
  • Rodzaj
    Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym. 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 



Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
siwz biurowe.pdf pdf 32935.34
2024-05-08 11:09:00
Postępowanie
załączniki edytowalne biurowe.docx docx 78.52
2024-05-08 11:09:00
Postępowanie
zaĹ Ä cznik.1 i 2 do opisu przedmiotu 2024 (2).xlsx xlsx 43.73
2024-05-08 11:09:00
Postępowanie
BP(1).docx docx 19.72
2024-05-08 11:09:00
Postępowanie
formularz ofertowy zaktualizowany.docx docx 53.23
2024-05-16 21:40:25
Postępowanie
załączniki edytowalne biurowe.docx docx 77.59
2024-05-14 20:56:57
Publiczna wiadomość
zmiana SWZ.1.pdf pdf 151.39
2024-05-15 07:51:53
Publiczna wiadomość
infromacje do wykonawców.pdf pdf 710.97
2024-05-15 17:32:39
Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania.pdf pdf 766.24
2024-05-16 14:42:20
Publiczna wiadomość
formularz ofertowy zaktualizowany.docx docx 53.23
2024-05-16 21:39:18
Publiczna wiadomość
formularz ofertowy zaktualizowany.docx docx 54.01
2024-05-20 15:49:25
Publiczna wiadomość
infromacja o otwarciu ofert.pdf pdf 564.45
2024-05-21 18:23:51
Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 734.43
2024-06-04 10:33:28
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2024-06-04 10:33:28
Agnieszka Strzeszewska Do wszystkich wykonawców zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) na: „Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR” W załączeniu Zamawiający załącza informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Załączniki

  • zawiadomienie o wybo [...].pdf
2024-05-21 18:23:51
Agnieszka Strzeszewska Do wszystkich wykonawców zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) na: „Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR”
W załączeniu Zamawiający załącza informację z otwarcia ofert.

Załączniki

  • infromacja o otwarci [...].pdf
2024-05-21 09:00:00
Komunikat Zamawiającego 607.921,31 zł brutto
2024-05-20 15:49:25
Agnieszka Strzeszewska Zamawiający zamieszcza poprawiony formularz ofertowy.

Załączniki

  • formularz ofertowy z [...].docx
2024-05-16 21:39:18
Agnieszka Strzeszewska Do wszystkich wykonawców Informacja o zmianie treści specyfikacji warunków o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) na: „Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR”.
W związku ze zmianą w formularzu ofertowym dotyczącym części II zamówienia, Zamawiający udostępnia ponownie zaktualizowany edytowany formularz ofertowy,

Załączniki

  • formularz ofertowy z [...].docx
2024-05-16 14:42:20
Agnieszka Strzeszewska Do wszystkich wykonawców Informacja o zmianie treści specyfikacji warunków o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) na: „Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR”. Zamawiający – Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa działając w oparciu o art. 286 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp” zawiadamia o zmianie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) w zakresie:

W formularzu oferty w Część nr 2 – dostawa papieru kserograficznego wyjaśnienie dotyczące kryterium oceny ofert do Biur Powiatowych zostaje zmienione z:
„ *W kryterium „termin dostawy do Biur Powiatowych” najwyższą liczbę punktów uzyska oferta
z najkrótszym terminem dostawy do Biur Powiatowych. Maksymalny termin dostawy papieru kserograficznego do wszystkich Biur Powiatowych na terenie województwa mazowieckiego (określonych w poz. 1 - 37 Załącznika nr 9 do SWZ) nie może być dłuższy niż 21 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia obejmującego wszystkie BP. Oferty z zadeklarowanym dłuższym terminem dostawy zostaną odrzucone. Minimalny termin dostawy do Biur Powiatowych jaki może zaproponować Wykonawca wynosi 14 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego termin dostawy, punktacja i tak będzie liczona jak dla 14 dni, natomiast do umowy zostnie wpisany termin dostawy zgodnie z ofertą Wykonawcy. Zaoferowany termin dostawy do Biur Powiatowych musi być wpisany w formularzu cenowym odpowiednim do części, na którą/e Wykonawca składa ofertę, w pełnych dniach roboczych - tj. musi być określony liczbą całkowitą w przedziale od 14 do 21.”
na:
„ *W kryterium „termin dostawy do Biur Powiatowych” najwyższą liczbę punktów uzyska oferta
z najkrótszym terminem dostawy do Biur Powiatowych. Maksymalny termin dostawy papieru kserograficznego do wszystkich Biur Powiatowych na terenie województwa mazowieckiego (określonych w poz. 1 - 37 Załącznika nr 9 do SWZ) nie może być dłuższy niż 21 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia obejmującego wszystkie BP. Oferty z zadeklarowanym dłuższym terminem dostawy zostaną odrzucone. Minimalny termin dostawy do Biur Powiatowych jaki może zaproponować Wykonawca wynosi 7 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego termin dostawy, punktacja i tak będzie liczona jak dla 7 dni, natomiast do umowy zostanie wpisany termin dostawy zgodnie z ofertą Wykonawcy. Zaoferowany termin dostawy do Biur Powiatowych musi być wpisany w formularzu cenowym odpowiednim do części, na którą/e Wykonawca składa ofertę, w pełnych dniach roboczych - tj. musi być określony liczbą całkowitą w przedziale od 7 do 21.”

Zamawiający informuję, iż zmianie ulegnie formularz oferty.

Zamawiający stwierdza zgodnie z art. 286 ust. 3 p.z.p., że zmiany treści SWZ są istotne dla sporządzenia oferty lub wymagają od wykonawców dodatkowego czasu na zapoznanie się ze zmianą SWZ i przygotowanie ofert, dlatego zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na zapoznanie się ze zmianą SWZ i przygotowanie oferty.
Jednocześnie zamawiający oświadcza, że przesuwa termin składania i otwarcia ofert. Nowym terminem składania ofert jest 21 maja 2024 r. godz. 9.00 oraz nowym terminem otwarcia ofert jest 21 maja 2024 r. godz. 10.00 r., o czym stosowną informację zamawiający przekazał do Biuletynu Zamówień Publicznych. Miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Jednocześnie Zamawiający zmienia termin związania ofert na 20 czerwca 2024 r.

Załączniki

  • odpowiedzi na pytani [...].pdf
2024-05-15 17:32:39
Agnieszka Strzeszewska Warszawa, dnia 15 maja 2024 r. Do wszystkich wykonawców odpowiedzi na pytania jakie wpłynęły w postępowaniu na Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR. W załączeniu treść pytań i odpowiedzi.

Załączniki

  • infromacje do wykona [...].pdf
2024-05-15 07:51:53
Agnieszka Strzeszewska Do wszystkich wykonawców


Informacja o zmianie treści specyfikacji warunków o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) na: „Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR”.



Zamawiający – Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa działając w oparciu o art. 286 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp” zawiadamia o zmianie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) w zakresie:
Terminu składnia ofert z „15 maja 2024 r. godz. 8.00” na „17 maja godz. 9.00"
Terminu otwarcia ofert z „15 maja 2024 r. godz. 8.30” na „17 maja 2024 r. godz. 10.00”

Stosowną informację zamawiający przekazał do Biuletynu Zamówień Publicznych. Miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

Załączniki

  • zmiana SWZ.1.pdf
2024-05-14 20:56:57
Agnieszka Strzeszewska Warszawa, dnia 14 maja 2024 r. Do wszystkich wykonawców Informacja o wyjaśnieniu wątpliwości co do treści załącznika 5 i 6 do SWZ w postępowaniu na Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR.
Zamawiający informuje iż do złożenia załącznika 5 lub 6 do SWZ zostanie wezwany Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona. Do niniejszego komunikatu zostają załączone doprecyzowane załączniki 5 i 6.
Zamawiający stwierdza zgodnie z art. 286 ust. 3 p.z.p., że doprecyzowania są istotne dla sporządzenia oferty lub wymagają od wykonawców dodatkowego czasu na zapoznanie się z doprecyzowaniem i przygotowanie ofert, dlatego zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na zapoznanie się z doprecyzowaniem i przygotowanie oferty. Jednocześnie zamawiający oświadcza, że przesuwa termin składania i otwarcia ofert. Nowym terminem składania ofert jest 17 maja 2024 r. godz. 9.00 oraz nowym terminem otwarcia ofert jest 17 maja 2024 r. godz. 10.00 r., o czym stosowną informację zamawiający przekazał do Biuletynu Zamówień Publicznych. Miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

Załączniki

  • załączniki edytowaln [...].docx

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
1085

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć