Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 03:54:18
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1115027
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1115027 : KIS.26.5.2025 Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Magdalena Kosin
  • Organizacja
    Urząd Miejski Starachowice
  • Oddział
    Centrum Usług Społecznych
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-05-22 13:46:00
  • Składania
    2025-05-28 08:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-05-28 08:05:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 504 206-900

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


ZAPYTANIE OFERTOWE


dotyczy realizacji zamówienia pn. „Dostawa artykułów spożywczych” na potrzeby Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach.

1. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Starachowice, ul. Radomska 45 27-200 Starachowice NIP 664 190 91 50 REGON 291009892/ Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice, NIP: 6641035461, REGON: 290017501, tel.: 41- 274-71-92, e-mail sekretariat@cus.starachowice.eu reprezentowane przez Panią Wiolettę Grosicką Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach.

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł wprowadzonego Zarządzeniem Nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych
w Starachowicach z dnia 28 grudnia 2023. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

3. OPIS PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Centrum Usług Społecznych do siedziby Zamawiającego – Klub Integracji Społecznej ul. Aleja Armii Krajowej 28/104, 27-200 Starachowice

  1. Oznaczenie wg. wspólnego słownika kodów CPV:

15800000-6 – dostawa artykułów ogólnospożywczych


3 . ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:

3.1. Wszystkie oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania).

3.2. Zamówienie obejmuje zakup, dostawę, wniesienie do siedziby Zamawiającego, tj. Centrum Aktywności Społecznej mieszczącej się pod adresem w Starachowicach Aleja Armii Krajowej 28 - Galerii Skałka Klub Integracji Społecznej box 104.


4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Maksymalny termin realizacji zamówienia to 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.


5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:

5.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, oraz doświadczenie w zakresie objętym niniejszym postępowaniem;

5.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają aktualny wpis do KRS lub ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru, z którego wynikać będzie, że prowadzą działalność gospodarczą.

5.4. Nie wyrządzili szkody poprzez niewykonanie zamówienia lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz szkoda nie została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu, w okresie 3 lat przed rozpoczęciem zapytania.

5.5. Nie są w stanie likwidacji ani nie ogłoszono wobec nich upadłości.

5.6. Nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego.

5.7. Nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.

5.8. Nie posiadają wspólnika spółki jawnej, partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej; komplementariusza spółki komandytowej oraz komandytowo-akcyjnej; członka organu zarządzającego osoby prawnej, który został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.

5.9.Nie otrzymali sądowego zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – wzór załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

5.10. Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,

c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.


Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – wzór załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.


5.11. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:

a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zmianami) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.


Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia –

wzór załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.


6. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERTY

Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem

wszystkich opłat i podatków ewentualnych upustów i rabatów oraz innych kosztów w tym dostawy i wniesienia przedmiotu zamówienia.

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę kryterium cenowe.

Kryterium wyboru oferty:

  1. 100 % - cena oferty brutto.


Ocena tego kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru:


cena brutto najtańszej oferty

----------------------------------------- x 100 %

cena brutto badanej oferty


6.1 Zamawiający uzna i wybierze, jako najkorzystniejszą ofertę z najwyższą liczbą punktów.

6.2 Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści

złożonych ofert.

6.3 Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia brakujących oświadczeń lub dokumentów lub

poprawienia oświadczeń lub dokumentów zawierających błędy.

6.4 Zamawiający ma prawo anulować postępowanie, jeśli w jego ramach wpłyną jedynie oferty, które zawierają cenę brutto wyższą niż kwota, którą dysponuje Zamawiający na realizację usługi. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.

6.5 Jeżeli cena w ofercie zawierającej najniższą cenę, przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji tejże ceny, pod warunkiem wyrażenia na to zgody przez Wykonawcę.


7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY

7.1 Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.

7.2 Podane ceny muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą netto i brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena oferowana musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena oferty musi być wyrażona w PLN.

7.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

7.4 Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim (każdy dokument złożony w języku innym iż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski).

7.5 Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

7.6. Ofertę należy złożyć za pomocą dostępnego portalu openNexus wraz z wymaganymi załącznikami załączonymi do postępowania.

7.7. Nie dopuszcza się składania ofert za pomocą faxu, poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, kurierem, osobiście.

7.8. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w cenie oferty.

7.9. Na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać oferenta do wyjaśnień/uzupełnień oferty.

7.10. Termin składania ofert upływa 28.05.2025 r. do godz. 08.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną odrzucone.

7.11. Otwarcie ofert nastąpi 28.05.2025 r. o godz. 08:05.


8. INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW PŁATNOŚCI


Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 664-19-09-150 odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.


9. INFORMACJE DODATKOWE

9.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

9.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czym poinformuje stosownym komunikatem platformie zakupowej openNexus.

9.3. Zamawiający przewiduje płatność po dokonaniu odbioru.

9.4. Zapytania w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować do zamawiającego poprzez stronę internetową platformy zakupowej openNexus.

Osoby wyznaczone przez Zamawiającego do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego:

Część merytoryczna: Pani Magdalena Kosin mail: magadalena.kosin@cus.starachowice.eu

Część proceduralna: Pani Irmina Senderoska mail: irmina.senderoska@cus.starachowice.eu

10. Załączniki:

10.1. Załącznik nr 1 - Oświadczenie oferenta Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu

10.2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań

10.3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu

10.4. Załącznik nr 4 i 4a - Klauzula RODO  

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Załącznik nr 1 oświadczenie oferenta do zapytania ofertowego.docx docx 111.99
2025-05-22 13:46:00
Postępowanie
Załącznik nr 2 oświadczenie o braku powiązań do zapytania ofertowego.docx docx 121.88
2025-05-22 13:46:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (2).docx docx 122.29
2025-05-22 13:46:00
Postępowanie
Załącznik nr 4 - Formularz Klauzula informacyjna RODO.docx docx 126.58
2025-05-22 13:46:00
Postępowanie
Załącznik nr 4a - Formularz Klauzula informacyjna RODO.docx docx 21.94
2025-05-22 13:46:00
Postępowanie

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-05-28 14:26:05
Magdalena Kosin Centrum Usług Społecznych w Starachowicach informuje, iż w wyniku postępowania nr 1115027 ,,Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach", została wybrana najkorzystniejsza cenowo oferta od firmy ,,Firma Handlowa BIL".

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kawa ziarnista 100% Arabika, Palarnia: Włochy, Pochodzenie ziaren: Ameryka Środkowa Afryka, intensywność 5/10, słodycz 9/10. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Opakowanie - 1kg 2 opak. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Kawa rozpuszczalna kompozycja: Arabika, Robusta, Masa netto: 200g/słoik, wyrazisty smak mocnej kawy oraz gęstej, kremowej pianki (100% naturalnej kawy rozpuszczalnej liofilizowanej). Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 1 opakowanie- 200 g 4 opak. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Herbata czarna ekspresowa aromatyzowana w torebkach typu ,,piramidki”, o smaku: owoce leśne 20 torebek/opak. po 1,5 g z zawieszką. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 4 opak. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Herbata czarna ekspresowa aromatyzowana w torebkach typu ,,piramidki”, o smaku: cytryny 20 torebek/opak. po 1,5 g z zawieszką. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 4 opak. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Herbata czarna ekspresowa aromatyzowana w torebkach typu ,,piramidki”, o smaku: mango i brzoskwini 20 torebek/opak. po 1,5 g z zawieszką. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 4 opak. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

6 Herbata czarna ekspresowa aromatyzowana w torebkach typu ,,piramidki”, o smaku: maliny i marakuji 20 torebek/opak. po 1,5 g z zawieszką. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 4 opak. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

7 Herbata granulowana rozpuszczalna typu instant przeznaczona do szybkiego przygotowania napoju, o smaku cytryny ok. 300G/ 1 opak. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 3 opak. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

8 Herbata granulowana rozpuszczalna typu instant przeznaczona do szybkiego przygotowania napoju, o smaku o smaku malinowym ok. 300G/ 1 opak. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 3 opak. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

9 Herbata granulowana rozpuszczalna typu instant przeznaczona do szybkiego przygotowania napoju, o smaku owoce leśne ok. 300G/ 1 opak. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 3 opak. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

10 Herbata czarna, ekspresowa klasyczna bez dodatków smakowych i aromatyzujących, w torebkach z zawieszką, 200g/ 100 szt. torebek. Termin przydatności do spożycia: minimum 12 miesięcy od daty dostawy. 4 opak. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

11 Herbata czarna cejlońska wysokiej jakości, przeznaczona do przygotowywania naparu, bez dodatków smakowych i aromatyzujących, w formie ekspresowej w torebkach 100 torebek/opak. (100 x 2 g). Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 4 opak. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

12 Cukier biały Cukier biały (sacharoza) – opakowanie 1 kg. 20 opak. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

13 Baton czekoladowy o masie ok. 40–45 g, składający się z kilku segmentów możliwych do oddzielenia. Każdy segment zawiera warstwowy wafel pokryty mleczną czekoladą. Produkt zapakowany w jednostkowe, hermetyczne opakowanie. Przeznaczony do bezpośredniego spożycia. Zawartość kakao w czekoladzie: minimum 30%, termin przydatności do spożycia: minimum 12 miesięcy od daty dostawy, opakowanie jednostkowe: foliowe, zamknięte fabrycznie. 120 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

14 Paluszki pszenne słone. min. 200g/opak, termin ważności minimum 6 miesięcy, opakowanie jednostkowe szczelne, zapewniające ochronę produktu przed wilgocią i utratą chrupkości. 15 opak. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

15 Paluszki pszenne bez soli. min. 180g/opak., termin ważności minimum 6 miesięcy, opakowanie jednostkowe szczelne, zapewniające ochronę produktu przed wilgocią i utratą chrupkości. 15 opak. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

16 Woda źródlana niegazowana suma składników mineralnych min. 240mg/l w butelkach PET o pojemności 0,5 l/1 butelka. Opakowanie nadające się w 100% do recyklingu. Termin przydatności do spożycia: min. 12 miesięcy od daty dostawy. 40 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

17 Woda źródlana niegazowana suma składników mineralnych min. 240mg/l w butelkach PET o pojemności 1,5 l/1 butelka. Opakowanie nadające się w 100% do recyklingu typu żywiec zdrój „lub równoważny”. Termin przydatności do spożycia: min. 12 miesięcy od daty dostawy. 40 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2778 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - 5 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
184
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć